Η Ακτωρ μειοδότης στην ανάπλαση του Φαληρικού όρμου- Στα 150 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός του έργου

16.12.2016 09:07
  • Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν το καλοκαίρι του 2017
Ο Ακτωρ του Ομίλου Ελλάκτωρ αναδείχτηκε μειοδότης στο έργο της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ.
..
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οκτώ εταιρείες μεταξύ των οποίων Γεκ Τέρνα, J&P Άβαξ, METKA και Πόρτο Καρράς.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι υπογραφές αναμένεται να πέσουν το καλοκαίρι του 2017 και η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται στις αρχές του 2019.
Πρόκειται για έργο με υπερτοπικό δημόσιο χαρακτήρα, το οποίο θα θωρακίσει αντιπλημμυρικά την ευρύτερη περιοχή Μοσχάτου – Ταύρου, Καλλιθέας, εξασφαλίζοντας την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα.
..
Η περιοχή του Φαληρικού Όρµου καταλαµβάνει έκταση 800 στρεµµάτων κατά µήκος ακτογραµµής µήκους περίπου 2 χλµ. και περιλαμβάνει την παραλιακή ζώνη πέριξ των αστικών περιοχών Μοσχάτου, Καλλιθέας και Παλαιού Φαλήρου, από την εκβολή του Κηφισού Ποταµού µέχρι το ∆ηµοτικό Αθλητικό Κέντρο (ΔΑΚ) του δήμου Παλαιού Φαλήρου. Και ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο τμήμα του-εν πολλοίς αξιοποίητου- παραλιακού μετώπου μήκους 45 χλμ., από το Φάληρο έως το Σούνιο.
Οι πρώτες παρεμβάσεις στον Φαληρικό όρμο περιλαμβάνουν:
Η Ακτωρ μειοδότης στην ανάπλαση του Φαληρικού όρμου - Στα 150 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός του έργου
–  Μετατόπιση της παραλιακής λεωφόρου κατά 80-100 μέτρα προς το Νότο, σε μήκος 1.800 μέτρων, όπου σε ορισμένα σημεία θα «βυθιστεί», ώστε να επιτρέψει στους βασικούς δρόμους της Καλλιθέας και του Μοσχάτου να συνεχίσουν ως τη θάλασσα.
– Κατασκευή «ξηρού» καναλιού, παράλληλα με τη νέα λεωφόρο και πλάτους 35 μέτρων, που θα υποδέχεται τα νερά της βροχής από τις γύρω γειτονιές. Επίσης, θα λειτουργούν αγωγοί με αμφίδρομη κατεύθυνση της ροής, τόσο για να τραβούν νερό από την θάλασσα και να «καθαρίζουν» την κοίτη από τα στάσιμα νερά όσο και για να απορροφούν τα όμβρια. Αυτό θα γίνει συνδυαστικά με την εκβάθυνση του Κηφισού, ώστε να ανανεώνονται τα νερά.
Σε αυτό το διάστημα η κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και του τραμ θα γίνεται από την παλιά λεωφόρο, καθώς και τον δρόμο που έχει ήδη κατασκευαστεί δίπλα στα λεγόμενα «γραμμικά» ολυμπιακά κτίρια, που έχουν παραχωρηθεί στην Περιφέρεια Αττικής.
Τέλος προβλέπεται παράκτιο άλσος, που θα διαθέτει 3.500 δέντρα και πάνω από 200.000 θάμνους.

www.bankingnews.gr 

Ελένη Μπότα
Δημοσιογράφος

Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014