Αύξηση EBITDA και τζίρου για Creta Farms – Περιορίστηκαν οι ζημίες στο 1,348 εκατ. ευρώ

18.03.2015 23:04

Στο 1,348 εκατ. ευρώ περιορίσθηκαν οι καθαρές ζημιές του ομίλου Creta Farms την περασμένη χρονιά έναντι ζημιών ύψους 21,895 εκατ. ευρώ που είχε εμφανίσει στη χρήση του 2013. Σε ότι αφορά τις πωλήσεις του ομίλου αυτές αυξήθηκαν κατά 9,8% στα 104,8 εκατ. ευρώ, οι ζημιές προ φόρων περιορίσθηκαν στα 2,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 23,4 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2013, ενώ το αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων, επενδυτικών και εξόδων αναδιοργάνωσης του ομίλου αυξήθηκε κατά 88% στα 10,9 εκατ. ευρώ.

 

Κατά το 2014 η εταιρεία επικεντρώθηκε στρατηγικά πίσω από το brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ», τη μόνη σειρά αλλαντικών με ελαιόλαδο παγκοσμίως. Οι βασικοί άξονες υποστήριξης που επιλέχθηκαν ήταν η καινοτομία, με αιχμή του δόρατος την premium σειρά «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ Gourmet», και η διαφήμιση.

 

Με αυτόν τον τρόπο το brand «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» κατά το έτος 2014 αναπτύχθηκε με ρυθμό +20% σε αξία μέσα σε μια στάσιμη αγορά (IRI 2014). Η στρατηγική αυτή βοήθησε να βελτιωθεί σημαντικά η κερδοφορία το 2014 και να ενδυναμωθεί η πρώτη θέση στην αγορά των σούπερ μάρκετ, φτάνοντας σε μερίδιο 25,2% σε αξία (IRI YTD Δεκέμβριος 2014).

 

Οι διεθνείς δραστηριότητες του Ομίλου επικεντρώθηκαν στον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής, που διέπεται από την σταδιακή ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας, αλλά με περιορισμό των επενδυτικών ροών. Στην Ισπανία, πραγματοποιήθηκε επαναλανσάρισμα της καινοτόμας σειράς προϊόντων της θυγατρικής, υπό τη νέα, για πρώτη φορά παρουσιαζόμενη στην Ευρώπη, επωνυμία «Oliving».

Στη Γερμανία ο Όμιλος προχώρησε σε συμφωνία με μεγάλους τοπικούς διανομείς και αλυσίδες για την σταδιακή τοποθέτηση των προϊόντων «Oliving» στα Γερμανικά ράφια, με έναρξη τοποθετήσεων το 2015.

Επίσης o Όμιλος έδωσε σημασία στην προώθηση και παρουσίαση στο καταναλωτικό κοινό και των υπολοίπων της προϊόντων. Κατηγορίες όπως το Tostaki, τα FamilyΠαραδοσιακά κατάφεραν να φθάσουν σε περισσότερα σημεία πώλησης και να γίνουν γνωστά στους καταναλωτές ενισχύοντας έτσι το όνομα της εταιρείας στον χώρο των αλλαντικών. Σε αυτό βοήθησε και η αριθμητική αύξηση νέων σημείων πώλησης τόσο στο Retail όσο και στο Food Service.

Συνολικά μέσα στο 2014 η εταιρεία έκλεισε 4.200 συμφωνίες πώλησης των προϊόντων της με νέους πελάτες αρκετές εκ των οποίων θεωρούνται στρατηγικές για την περαιτέρω ανάπτυξη.

 





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014