Εξώδικο και ανακοίνωση κόλαφος της ΕΡΤ για τον ΣΚΑΪ

18.08.2016 20:58

Συνεχίζεται η κόντρα ΕΡΤ και ΣΚΑΪ για τα πλάνα από τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου στην Τήνο, καθώς η Δημόσια Τηλεόραση έστειλε σήμερα εξώδικο στο σταθμό του Φαλήρου.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΡΤ, σημειώνεται ότι η εξώδικος διαμαρτυρία εστάλη για την «υποκλοπή της εικόνας που παρήγαγε (σ.σ. η ΕΡΤ) για την τηλεοπτική κάλυψη του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου στην Τήνο και στο Βέρμιο, απαιτώντας τη δημόσια επανόρθωση από πλευράς των υπευθύνων του σταθμού».

Παράλληλα, η ΕΡΤ περνά στην αντεπίθεση, απαντώντας στις κατηγορίες του ΣΚΑΪ σχετικά με τις διασυνδέσεις της διοίκησης με την κυβέρνηση, σημειώνοντας ότι το κανάλι του Φαλήρου δεν προέβαλε τις ανακοινώσεις της Δημόσιας Τηλεόρασης στο δελτίο του σταθμού. Επιπλέον, η ΕΡΤ κατηγορεί τον ΣΚΑΪ για «υποκλοπή στιγμιότυπων του Euro 2016 άνω των 3 ωρών, αγνοώντας το εξώδικο που απέστειλε η ΕΡΤ», ενώ σημειώνει πως η διοίκηση «δεν θα έβαζε ποτέ την υπογραφή της για την κλοπή και παράνομη χρήση υλικού της ΕΡΤ».

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της ΕΡΤ…

«Εξώδικο διαμαρτυρία απέστειλε σήμερα η ΕΡΤ προς τον ΣΚΑΪ, σχετικά με την υποκλοπή της εικόνας που παρήγαγε για την τηλεοπτική κάλυψη του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου στην Τήνο και στο Βέρμιο, απαιτώντας τη δημόσια επανόρθωση από πλευράς των υπευθύνων του σταθμού.

Επειδή λοιπόν πρέπει «η αλήθεια να λέγεται», ας υπογραμμίσουμε μερικές αδιαμφισβήτητες αλήθειες:

– Καταχράστηκε ή όχι ο ΣΚΑΪ την παραγωγή της ΕΡΤ, προκειμένου να παρουσιάσει την εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης ως δική του παραγωγή; Η ερώτηση είναι ρητορική: με μια απλή θέαση του προγράμματος του σταθμού το πρωί του Δεκαπενταύγουστου, μπορεί ο καθένας εύκολα να διαπιστώσει ότι ο ΣΚΑΪ καταχράστηκε μια παραγωγή της ΕΡΤ που κόστισε 16.000 ευρώ, παρουσιάζοντάς την ως δική του.

– Πόσο υποκριτικό είναι το γεγονός ότι ο ΣΚΑΪ, πρότυπο «ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού που σέβεται όλες τις αρχές της δεοντολογίας και της ελευθεροτυπίας», δεν μπήκε στον κόπο να ζητήσει από την ΕΡΤ την παραχώρηση εικόνας από το εσωτερικό του ναού;

– Πώς είναι δυνατόν οι υπεύθυνοι του ΣΚΑΪ να δηλώνουν δημοσίως ότι «δυστυχώς δεν πιστεύουμε στα θαύματα», όταν με μεταφυσικό τρόπο καταφέρνουν να μεταδώσουν εικόνα από τη Θεία Λειτουργία στην Τήνο, χωρίς να έχουν κάμερα εντός του ναού; Πώς είναι δυνατόν να μην πιστεύουν στα θαύματα, αυτοί που με «θαυματουργό» τρόπο εξαφάνισαν τα λογότυπα της ΕΡΤ παραποιώντας τον «αέρα» της;

– Πώς είναι δυνατόν ο ΣΚΑΪ να κόπτεται για την τήρηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και να παρουσιάζει στο δελτίο του μόνο την ανακοίνωσή του, χωρίς να κάνει την παραμικρή νύξη στις δύο ανακοινώσεις της ΕΡΤ;

– Πώς είναι δυνατόν να διδάσκει δημοσιογραφική δεοντολογία και να καταγγέλλει τα δελτία της ΕΡΤ, όταν μόνο αυτά τα δελτία της ΕΡΤ παρουσίασαν εκτενώς την ανακοίνωση του ΣΚΑΪ;

– Πώς είναι δυνατόν οι υπερασπιστές της δεοντολογίας, μόλις πριν από λίγες εβδομάδες να υποκλέπτουν από την ΕΡΤ μόνον… 11.300 δευτερόλεπτα (ήτοι περισσότερες από τρεις ώρες) στιγμιότυπων του Euro 2016, αγνοώντας επιδεικτικά το εξώδικο που απέστειλε η ΕΡΤ; Ένα πρόγραμμα αγορασμένο ακριβά, για να το δουν οι Έλληνες πολίτες από την ΕΡΤ κι όχι για να το εκμεταλλεύεται εμπορικά ο ΣΚΑΪ.

Η «καθεστωτική διοίκηση» της «Νέας ΕΡΤ», από τα βαθιά «υπόγεια του Μαξίμου» όπου «βάζει την υπογραφή της σε όποια ανακοίνωση της υπαγορευτεί», δεν θα έβαζε ποτέ την υπογραφή της για την κλοπή και παράνομη χρήση υλικού της ΕΡΤ. Αν ήθελε εικόνα ο ΣΚΑΪ, θα μπορούσε να υποβάλει επίσημο αίτημα και να ακολουθήσει τη νόμιμη οδό, που διασφαλίζει όχι μόνο το συμφέρον της ΕΡΤ, αλλά και του Ελληνικού Δημοσίου».





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014