Ζημιογόνο τρίμηνο για Παπουτσάνη – Τα μεγέθη επηρεάστηκαν από τη διακοπή συνεργασίας με μεγάλο πελάτη

05.06.2015 00:11

Πτώση 18,5% σημείωσε ο τζίρος της Παπουτσάνης το πρώτο τρίμηνο διαμορφούμενος στα 3,1 εκατ. ευρώ.

 

Η μείωση οφείλεται κυρίως στη διακοπή της συνεργασίας με μεγάλο πελάτη της εταιρείας στον τομέα «παραγωγή τρίτων για πελάτες στο εξωτερικό».

Αφαιρούμενης της ως άνω διακοπείσας συνεργασίας, οι πωλήσεις τριμήνου θα ήταν αυξημένες 15% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2014, καλύπτοντας ήδη μεγάλο μέρος της απώλειας.

 

Η εταιρεία, με προηγούμενο δημοσίευμα της ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκαν με επιτυχία δύο από τα νέα projects της (επέκταση συμφωνίας με τη Sysco Guest Supply και έναρξη παραγωγής και προώθησης παγκοσμίως μίας νέας σειράς προϊόντων με το όνομα Olive Care).
Κατά το α’ τρίμηνο οι εξαγωγές ανήλθαν σε 1 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 33% του συνολικού κύκλου εργασιών.

 

Το 25% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 25% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 50% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις. Τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε ζημίες 0,1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,1 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2014. Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών εξόδων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,26 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,51 εκατ. ευρώ το 2014.

 
Η διοίκηση της εταιρείας, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά σήμερα δηλώνει ότι: «μέσα στους στόχους της είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του εξαγωγικού προσανατολισμού μας με προϊόντα Παπουτσάνης και η διεύρυνση των συνεργασιών μας με περισσότερους αξιόπιστους διεθνείς ομίλους – εταιρείες, αξιοποιώντας και ενισχύοντας από την μία το παραγωγικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κόστους της εταιρείας, και ισχυροποιώντας από την άλλη τον κύκλο εργασιών της σε μία διαχρονικά σταθερή βάση».





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014