Η είσοδος της Fraport ισοδυναμεί με αύξηση τελών αεροδρομίων

11.04.2015 12:44
Η αύξηση της επιβατικής κίνησης πρέπει να είναι στόχος της κυβέρνησης

Το κίνδυνο αύξησης τελών των αεροδρομίων μέσα από την διαδικασία των ιδιωτικοποιήσεων επισημαίνουν εκπρόσωποι των low – cost αεροπορικών στο Sofokleousin.gr. «Διαμηνύουν ότι οι στόχοι της κυβέρνησης που μελετά τις συμβάσεις παραχώρησης δεν πρέπει να είναι η εισροή ζεστού χρήματος στα ταμεία, αλλά και η αύξηση της επιβατικής κίνησης».

της Ελενας Ερμείδου

Σύμφωνοι με τις ιδιωτικοποιήσεις αλλά με μορφή που θα περιλαμβάνει την συμμετοχή του δημοσίου δηλώνουν αεροπορικές χαμηλού κόστους με στόχο την συγκράτηση των τιμών των αεροδρομίων. Στην περίπτωση που οι όροι των συμβάσεων εγκριθούν προς όφελος του επενδυτή, τα ελληνικά αεροδρόμια θα έρθουν αντιμέτωπα με μειώσεις αεροπορικής κίνησης.

Οι χαμηλού κόστους αεροπορικές, προκειμένου να διατηρήσουν την ιδιότητα τους και την βιωσιμότητα τους θα αναγκαστούν να μειώσουν πτήσεις, συχνότητες ή να κόψουν προορισμούς, όταν σήμερα ήδη βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις πχ με τον Διεθνή Αερολιμένα Ελευθέριο Βενιζέλο, ΔΑΑ με στόχο την μείωση των τελών για το άνοιγμα νέων προορισμών που ήδη εκτελούνται από το αεροδρόμιο Μακεδονία.

Υπενθυμίζεται για τα περιφερειακά αεροδρόμια πλειοδότης προσφοράς είναι η γερμανική FRAPORT με ποσό που φτάνει τα 1,23 δισεκ. ευρώ.

Είναι θέμα της κυβέρνησης να θα προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης στην οποία σύμβαση ενδεχομένως να συμμετέχουν και οι τοπικοί φορείς.

*Τα όσα αναγράφονται στη στήλη είναι προιόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν αποτελούν προτροπή αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών



Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014