Πόρτο Καρράς: Αρχές Νομεβρίου κρίνεται στο ΣτΕ η σιδηροδρομική εργολαβία Ψαθόπυργος – Ρίο ύψους 175 εκατ.

27.10.2016 12:59
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η GD Infrastrutture συνεργάστηκε για τον διαγωνισμό, με την Μηχανική του Πρ. Εμφιετζόγλου
Στις αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να συζητηθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του Πόρτο Καρράς, του Ομίλου Στέγγου για το έργο Ψαθόπυργος – Ρίο προϋπολογισμού 175,5 εκατ. ευρώ. Η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων στρέφεται κατά της απόφασης της ΕΡΓΟΣΕ για την απόδοση του έργου στην Ιταλική εταιτεία GD Infrastrutture.
….
Ο διαγωνισμός του έργου έχει ήδη περάσει από 40 κύματα. Αρχικά η ΕΡΓΟΣΕ κατοκύρωσε την εργολαβία στο Πόρτο Καρράς αν και είχε υποβάλλει την δεύτερη μεγαλύτερη έκπτωση. Η καλύτερη πρόταση με έκπτωση 45,2% και τελικό τίμημα 86,7 εκατ. ευρώ, δηλαδή σχεδόν 13 εκατ. ευρώ λιγότερα από εκείνη της εταιρείας Πόρτο Καρράς, είχε κατατεθεί από την πρωτοεμφανιζόμενη στην Ελλάδα, ιταλική κατασκευαστική εταιρεία GD Infrastrutture. Πληροφορίες μάλιστα ανέφεραν τότε ότι η GD Infrastrutture συνεργάστηκε για τον διαγωνισμό, με την Μηχανική του Πρ. Εμφιετζόγλου ο οποίος μεσουρανούσε την εποχή της κατασκευαστικής ακμής στην χώρα μας.
….
Όμως τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ απέρριψαν την προσφορά της καθότι δεν διέθετε πλήρη φάκελο, αφού της έλειπε μία ειδική σφραγίδα που θα βεβαίωνε τη γνησιότητα του εγγράφου της ασφαλιστικής ενημερότητας του υποψηφίου.
Όμως ο ιταλικός Όμιλος υπέβαλλε προσφυγές στο Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο απέρριψε τρεις διαδοχικές φορές την απόπειρα ανάληψης του έργου από την Πόρτο Καρράς,H εταιρεία της οικογένειας Στέγγουπροσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας να ακυρωθεί η απόφαση του Ελεγκτικού συνεδρίου.
….
Στην περίπτωση που το Πόρτο Καρράς δικαιωθεί τότε δίνεται μεγάλη ανάσα ρευστότητας στον Όμιλο, ο οποίος στο τελευταίο διάστημα βρίσκεται υπό οικονομική στενότητα.Ειδικότερα το 2015 το καθαρό αποτέλεσμά του Ομίλου διαμορφώθηκε σε ζημίες 13,54 εκατ. ευρώ το 2015 από ζημίες 10,22 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα. Tην ίδια ώρα οι συνολικές υποχρεώσεις αυξήθηκαν στα 200,072 εκατ. ευρώ από 189,530 εκατ. ευρώ εκ των οποίων οι 62,57 εκατ. ευρώ βραχυπρόθεσμες.
…….
Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση του έργου προβλέπει την κατασκευή της υποδομής της Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Κορίνθου – Πάτρας από ΧΘ 113+000 έως τη ΧΘ 123+500, καθώς και τη δημιουργία ή και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου, το οποίο ακολουθεί παράλληλα τη νέα σιδηροδρομική γραμμή για την αποκατάσταση της επικοινωνίας μεταξύ οικισμών και των παράπλευρων ιδιοκτησιών.
– Την κατασκευή του συνόλου των απαιτουμένων υδραυλικών έργων για την προστασία της σιδηροδρομικής γραμμής.
– Την κατασκευή οδικών και σιδηροδρομικών γεφυρών.
– Την κατασκευή σιδηροδρομικής σήραγγας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Cover and Cut σε Άγιο Βασίλειο και Ρίο.
– Την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και την τοίχων αντιστήριξης των παράπλευρων και κάθετων οδών.
Η διάρκεια κατασκευής είναι τρία χρόνια.

www.bankingnews.gr

Ελένη Μπότα

Δημοσιογράφος





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014