Τι προβλέπει η τροπολογία Παππά για τις διαφημιστικές εταιρείες

15.10.2016 10:19

Στην τροπολογία προβλέπεται παράταση, για ένα τρίμηνο, της έναρξης ισχύος του νόμου για απευθείας τιμολόγηση του διαφημιζόμενου.

Ο νόμος αυτός, όπως αναφέρει κυβερνητικό non paper,  φτιάχτηκε το καλοκαίρι του 2014, με στόχο να παρακάμψει τους ενδιάμεσους στην διαφήμιση (media shops). Δεν εφαρμόστηκε, καθώς η έναρξη ισχύος του έπαιρνε συνεχείς παρατάσεις. Η τελευταία παράταση λήγει κάπου τώρα.

Ο λόγος που παρατείνεται τώρα για ένα τρίμηνο είναι ότι μέσα στο διάστημα αυτό, (έως τον Δεκέμβριο του 2016) θα έχει έρθει στην Βουλή ο νόμος για την ηλεκτρονική πλατφόρμα ηλεκτρονικών συναλλαγών. (Ένα ηλεκτρονικό «χρηματιστήριο», όπου ο καθενός, διαφανώς, θα αγοράζει και θα πουλάει διαφημιστικό χρόνο). Κρίνεται επομένως, περιττό, να αλλάξει τώρα το ισχύον καθεστώς, για να ξανααλλάξει μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Όλα αυτά θα ισχύουν πέντε μέρες μετά τη δημοσίευση σε ΦΕΚ της υπουργικής απόφασης για τους οριστικούς κανάλαρχες.





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014