Το νέο εργαλείο του Twitter: «installed app category»

19.06.2015 12:06

Το Twitter ανακοίνωσε για τους διαφημιστές νέα δυνατότητα προβολής διαφημίσεων στους χρήστες της πλατφόρμας βασισμένες στις ήδη εγκατεστημένες εφαρμογές τους σε φορητές και mobile συσκευές. Το νέο αυτό εργαλείο θα ονομάζεται «installed app category» και θα στοχεύει σε χρήστες που έχουν εγκαταστήσει παρόμοιες εφαρμογές (βάσει κατηγοριών) στη συσκευή τους μέχρι τη χρονική στιγμή εμφάνισης της σχετιζόμενης διαφήμισης. Επίσης θα λαμβάνονται υπόψη και τα ενδιαφέροντά τους ανά εφαρμογή.

Ας υποθέσουμε ότι ένας διαφημιστής επιθυμεί να αυξήσει τον αριθμό εγκαταστάσεων μιας νέας εφαρμογής του η οποία έχει ως περιεχόμενο τη διαχείριση κάποιων εργασιών (και ανήκει στη κατηγορία “Οικονομία”). Τότε, με τη νέα δυνατότητα μπορεί να επιλέξει την κατηγορία αυτή και να προσελκύσει εκείνους τους χρήστες που έχουν εγκαταστήσει πρόσφατα παρόμοιες -με τη συγκεκριμένη κατηγορία- εφαρμογές. Ο ίδιος διαφημιστής θα μπορεί να προβλέψει ότι οι χρήστες της συγκεκριμένης (προς διαφήμιση) εφαρμογής ίσως να εμφανίζουν επιπλέον τη τάση χρησιμοποίησης εφαρμογών κατηγορίας “Business” ώστε να μπορεί να στοχεύσει και σε αυτή τη κατηγορία, και να συνδεθεί με νέους χρήστες που είναι αρκετά πιθανό να ενδιαφέρονται για την (νέα) διαφημιζόμενη εφαρμογή του.





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014