«Τρομακτικά» αρκουδάκια της Google

03.06.2015 13:45

Μετά την Cayla, την πρώτη κούκλα με ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο, με λογισμικό αναγνώρισης ομιλίας και Google translate, ικανή να απαντά σε οποιαδήποτε ερώτηση του παιδιού, η Google «πειράζει» ξανά τα παιχνίδια αλλά για διαφορετικό σκοπό. Αφού πια ένα παιχνίδι μπορεί να απαντήσει στην ερώτηση ποιός ακριβώς είναι ο Ντέιβιντ Κάμερον ή ποιά είναι η πρωτεύουσα της Ινδίας, γιατί να μην μπορεί να ελέγξει «έξυπνες» οικιακές συσκευές.

Aρκουδάκια και λαγουδάκια που συνδέονται στο ίντερνετ θα ελέγχουν πλέον την τηλεόραση και το στερεοφωνικό σας. Η ομάδα R&D της Google στα πλαίσια του διαγωνισμού ευρεσιτεχνίας σχεδιάζουν συσκεύες ικανές να στέλνουν εντολές σε απομακρυσμένους διακομιστές.

Η πρόταση της Google για τα «έξυπνα» αρκουδάκια χαρακτηρίστηκε ως την πιο «ανατριχιαστική πατέντα» που έχει παρουσιαστεί μέχρι στιγμής, καθώς κανείς δεν δύναται να γνωρίζει πόσος κοσμός μπορεί να θελήσει να αγοράσει ένα αρκουδάκι που θα του ανοιγοκλείνει την τηλεόραση. Το μόνο σίγουρο είναι πως η συγκεκριμένη πατέντα θα κεντρίσει τα βλέμματα των χρηστών.

Ωστόσο, πρόκειται για μια ιδέα που είχε κατατεθεί από τον Φεβρουάριο του 2012, αλλά είχε μείνει στο αρχείο. Αβέβαιο παραμένει ακόμα αν η πατέντα θα είναι στο άμεσο μέλλον διαθέσιμη στην αγορά.

Από τον Σπίλμπεργκ στην Google

Η ιδέα βρίσκει τις ρίζες της στο «σούπερ αρκουδάκι» (φωτογραφία) στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Στίβεν Σπίλμπεργκ «Α.Ι. Τεχνητή Νοημοσύνη», καθώς το συνδεδεμένο στο ίντερνετ παιχνίδι θα είναι σε θέση να ακούσει τις οικογενειακές συζητήσεις και να αποκριθεί γυρνώντας το κεφάλι του, μιλώντας και αλλάζοντας τις εκφράσεις του προσώπου του.

Η ιδέα βρίσκει τις ρίζες της  στο «σούπερ αρκουδάκι» (φωτογραφία) στην ταινία επιστημονικής φαντασίας του Στίβεν Σπίλμπεργκ «Α.Ι. Τεχνητή Νοημοσύνη».

Ο εφευρέτης, σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, ονομάζεται Richard Wayne DeVaul και περιγράφει πώς τα παιχνίδια θα πρέπει να έχουν μικρόφωνα, ηχεία, κάμερες, κινητήρες, καθώς και ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο. Μια λέξη θα πυροδοτεί τις ενέργειες του παιχνιδιού, θα το ενεργοποιεί και θα το αναγκάζει να στρέφει το βλέμμα του προς τον πομπό που του δίνει την εντολή.

«Η ανθρωπομορφική συσκευή μπορεί να ανοίγει τα μάτια της, να σηκώνει το κεφάλι και να εστιάζει στον χρήστη», γράφει στην πρότασή του ο DeVaul και προσθέτει: «Ενώ, αν επιθυμεί να εκφράσει απορία, μπορεί να σηκώνει το φρύδι ή να ξύνει το κεφάλι με το χέρι του».  Γιατί, όμως λούτρινα αρκουδάκια και λαγουδάκια; Σύμφωνα με τον εφευρέτη η γλυκιά τους όψη μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά ώστε τα νεώτερα μέλη της οικογένειας να αλληλεπιδρούν μαζί τους.





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014