Επιχειρηματίας της Χρονιάς ο Γ. Κουτσολιούτσος των Folli Follie

17.03.2016 17:53

Συνεχίζει να εντυπωσιάζει και να κερδίζει τις εντυπώσεις (και οχι μόνο) η επιτυχία του Γέωργιου Κουτσολιούτσου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Folli Follie αναδείχθηκε «Eπιχειρηματίας της Χρονιάς» για το 2015, στον διαγωνισμό της EY Ελλάδας.

EOY_KOUTSOLIOUTSOS_GEORGIOS_1

Ο κ. Κουτσολιούτσος, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα και θα διαγωνιστεί με τους νικητές του αντίστοιχου βραβείου από 60 περίπου χώρες, στο διεθνές σκέλος του διαγωνισμού, για τον τίτλο του «World Entrepreneur Of The Year» που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο του 2016 στο Μόντε Κάρλο (Monte Carlo).

«Οφείλουμε να εξηγήσουμε στην ελληνική κοινωνία και να αναδείξουμε τον πρωταρχικό ρόλο της επιχειρηματικότητας, στην εθνική προσπάθεια εξόδου από την κρίση. Να δώσουμε το ηχηρό μήνυμα ότι μια κοινωνία επιβιώνει και αναπτύσσεται μόνο μέσα από ένα ισχυρό πλαίσιο αρχών και κανόνων που ενισχύουν το κράτος δικαίου, την αριστεία, την καινοτομία σε όλα τα επίπεδα και το επιχειρείν.

Οφείλουμε να συμβάλουμε, στο μέτρο των δυνάμεών μας, στη δημιουργία των συνθηκών εκείνων που θα επιτρέψουν στην επιχειρηματικότητα να προκαλέσει ένα αναπτυξιακό άλμα στη χώρα. Σε μια επιχειρηματικότητα που θα στηρίζεται στον υγιή ανταγωνισμό, στην εξωστρέφεια και στην καινοτομία, τερματίζοντας το φαύλο κύκλο της στασιμότητας, της μιζέριας και της ανεργίας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδας Πάνος Παπάζογλου.

EOY_KOUTSOLIOUTSOS_GEORGIOS_3_EPIXEIRHMATIAS_XRONIAS_2015

Από την πλευρά του, ο νικητής του διαγωνισμού κ. Κουτσολιούτσος εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη διάκριση και επεσήμανε ότι θα εκπροσωπήσει «επάξια την Ελλάδα και όλους τους συνυποψηφίους, ώστε να έχει η χώρα μας τη θέση που της αξίζει».

Ο κ. Κουτσολιούτσος αναφέρθηκε στη δυναμική που παρουσιάζει ο Όμιλος Folli Follie, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Εκτίμησε ότι η κρίση γεννά ευκαιρίες και βοηθά τους επιχειρηματίες να δουν διαφορετικά το μέλλον. Ωστόσο επεσήμανε ότι αναγκαίο είναι η επιχειρηματικότητα να έχει την ελευθερία να δημιουργήσει και να αναδείξει ιδέες που θα κάνουν όλη τη χώρα υπερήφανη.

Μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Folli Follie, όπως ανέφερε ο κ. Κουτσολιούτσος, κερδίζει συνεχώς μερίδιο, ενισχύει την εξωστρέφειά της, διευρύνει το δίκτυο των καταστημάτων της και αυξάνει τον αριθμό των εργαζομένων. «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Κουτσολιούτσος και συνέχισε:

«Μένουμε στην Ελλάδα. Είμαστε πατριώτες και δεν θα μας δείτε να φεύγουμε από τη χώρα». Παράλληλα εκτίμησε ότι η ελληνική οικονομία θα ανακάμψει και εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα παρουσιάσει καλύτερα μεγέθη στο μέλλον. Ωστόσο δεν παρέλειψε να αναφερθεί στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σε ό,τι αφορά στη χρηματοδότησή τους από τις τράπεζες και εξέφρασε την ελπίδα να λυθεί γρήγορα το συγκεκριμένο πρόβλημα.

EOY_NIKHTES_KATHGORIWN_1

Στo πλαίσιο της επίσημης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, βραβεύτηκαν και οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών μετά από απόφαση της 9μελούς Κριτικής Επιτροπής με πρόεδρο τον κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο. Οι νικητές των επιμέρους κατηγοριών είναι:

– Ο Νικόλαος Γουλής, Διευθύνων Σύμβουλος, e-Travel Α.Ε. (pamediakopes.gr), έλαβε το βραβείο «Αυτοδημιούργητος Επιχειρηματίας»

– Ο Γεώργιος Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, FF Group (Folli Follie Group), έλαβε το βραβείο «Διεθνώς αναπτυσσόμενος επιχειρηματίας»

– Ο Ιωάννης Τσερέπας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Lariplast Α.Ε.Β.Ε., έλαβε το βραβείο «Δυναμικά αναπτυσσόμενος επιχειρηματίας»

– Η Ελένη Πολυχρονοπούλου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος Α.Ε., έλαβε το βραβείο «Πρωτοπόρος επιχειρηματίας».

Ποιος είναι ο Γιώργος Κουτσολιούτσος

Ο νικητής της κατηγορίας «Διεθνώς Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας» γεννήθηκε και έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής του στο Μιλάνο. Αυτό, όπως δηλώνει ο ίδιος, επηρέασε καθοριστικά τη μετέπειτα πορεία του στο χώρο της μόδας.

Αφού εργάσθηκε για δυο χρόνια στη Νέα Υόρκη, το 1992 εντάχθηκε στην οικογενειακή επιχείρηση, που τότε ήταν στα πρώτα της βήματα και δραστηριοποιούταν στο χώρο του κοσμήματος.

Ο ίδιος ανέλαβε την διεθνή επέκταση της εταιρείας και την ανάπτυξη των επενδυτικών σχέσεων. Πήγε εντελώς κόντρα στο σύνηθες μοντέλο γεωγραφικής ανάπτυξης των εταιρειών του κλάδου. Ξεκίνησε πρώτα από την Ιαπωνία το 1995 και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε μια σειρά από άλλες στρατηγικές αγορές της Ασίας και, έπειτα, της Ευρώπης. Έκτοτε οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες και τα επόμενα βήματα διαδέχθηκαν το ένα το άλλο: ανάπτυξη προϊοντικής γκάμας, εισαγωγή στο ελληνικό χρηματιστήριο, εξαγορά της Links of London, συμμετοχή στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών και στη συνέχεια πώλησή τους στην Dufry και στρατηγική συμμετοχή σε αυτή.

Και η ιστορία συνεχίζεται…





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014