Η αξεπέραστη γοητεία της κλειδαρότρυπας – Γιατί οι ερωτικές ταινίες μοιάζουν ξαφνικά πορνό [Δημήτρης Δανίκας]

28.09.2015 08:23

 

PROTOTHEMA

Πολιτισμός

  • Σινεμά
  • Η αξεπέραστη γοητεία της κλειδαρότρυπας

Γιατί οι ερωτικές ταινίες μοιάζουν ξαφνικά πορνό

Δημήτρης Δανίκας 28/09/201507:40

Γιατί οι ερωτικές ταινίες μοιάζουν ξαφνικά πορνό

1
SHARES
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Η μεγάλη οθόνη βάφτηκε… ρoζ!: Οι νέες θεές της 7ης τέχνης αναλαμβάνουν δράση και ξεσηκώνουν τον άρρενα πληθυσμό την ώρα που το συντηρητικό Χόλιγουντ επιμένει στη λεκτική τολμηρότητα και συγκρούεται με την ευρωπαϊκή πρωτοπορία

Κομεντί Made in USA με τίτλο «Ερωτας χωρίς δεσμεύσεις» (Sleeping With Other People). Προβάλλεται εν Αθήνας.

Η απελευθέρωση και η χειραφέτησή της αρχίζουν και τελειώνουν με ατάκες. Με απλά λόγια. Το σεξ και όλα τα συμπαρομαρτούντα, τα πιο πρόσφορα και τα πιο ανεκτίμητα δολώματα. Τα τελευταία χρόνια ακόμα πιο πλούσια, ακόμα πιο αποκαλυπτικά, ακόμα πιο λαχταριστά, ακόμα πιο προσιτά!

Το «συντηρητικό» Χόλιγουντ αποφεύγει τολμηρές εικόνες. Είναι της λεκτικής τολμηρότητας. Ετσι εξασφαλίζει περισσότερα εισιτήρια. Από οικογενειάρχες και νοικοκύρηδες. Αντιθέτως οι Ευρωπαίοι στην πρωτοπορία. Δύο περιπτώσεις θα προκύψουν σύντομα στις ελληνικές οθόνες. Δύο περιπτώσεις που με την προβολή τους στο φεστιβάλ «Νύχτες Πρεμιέρας» εξασφάλισαν τζάμπα promotion!

———————————-

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1: 

ΜΑΝΤΑΛΙΝΑ-ΝΤΙΑΝΑ ΓΚΕΝΕΑ:

Η διάδοχος της Μπελούτσι και νεκρούς ανασταίνει

Η πρώτη, η «Νιότη» (Youth) της κατηγορίας «soft οφθαλμόλουτρο». Ο αθεόφοβος Ναπολιτάνος σκηνοθέτης Πάολο Σορεντίνο διαχειρίζεται άριστα τον κανόνα «όλα είναι ζήτημα αισθητικής, ακόμα και η αφόδευση». Σωστός!

Στην ταινία λοιπόν, δύο γέροντες συνολικής ηλικίας 160 ετών σουλατσάρουν, χαβαλεδιάζουν και «θεραπεύονται» σε πολυτελές Resort. Το «εργαλείο» δεν λειτουργεί. Το βλέμμα όμως λειτουργεί. Καρφωμένο σε κάθε ζουμερή «γάτα» που θα διαπεράσει το οπτικό τους πεδίο. Κάποια στιγμή ο Μάικλ Κέιν με τον Χάρβεϊ Καϊτέλ στην πισίνα πέφτουν πάνω σε θεόγυμνο, λαχταριστό θηλυκό από τη Ρουμανία. Η Μανταλίνα-Ντιάνα Γκενέα. Με ορθο-ιπτάμενα «μπαλκόνια» και επίσης ορθο-ιπτάμενα οπίσθια. Θεούλη μου! Τι είναι αυτό; «Ο Θεός»! Απαντάει ο Καϊτέλ.

Το εν λόγω ορθο-ιπτάμενο πλάσμα δεν εκφέρει μισή λέξη. No problem. Και γιατί να μιλήσει, παρακαλώ; Ολα πάνω της «μιλάνε» εκκωφαντικά και ερεθιστικά. Κάποιος μάλιστα στην αίθουσα των Καννών είπε μετά την προβολή: «Ευχαρίστως θα τη βίαζα»!

Η ΜΑΝΤΑΛΙΝΑ-ΝΤΙΑΝΑ ΓΚΕΝΕΑ στη «Νιότη» («Youth») της κατηγορίας soft οφθαλμόλουτρο του Ναπολιτάνου σκηνοθέτη Πάολο Σορεντίνο

Η βουβή Μανταλίνα άρχισε όπως όλες οι ορθο-ιπτάμενες υπάρξεις. Με το μόντελινγκ! Κάπως έτσι κατάφερε να πέσει σε τρία κρεβάτια. Πρώτα του Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Υστερα του Λιονάιντας εκ της Sparta Τζέραρντ Μπάτλερ. Και στην συνέχεια είπε να δοκιμάσει και λίγο από Μάικλ Φασμπέντερ!

Κάποιοι ασεβείς και επιπόλαιοι στοιχημάτισαν στην πρόβλεψη ότι η νταρντανορουμάνα προορίζεται για διάδοχος της Μόνικας Μπελούτσι. Και κάποιος αναγνώστης σχολίασε: «Ε, όχι και Μόνικα Μπελούτσι! Αυτή είναι μια όμορφη γυναίκα. Η Μόνικα είναι η ΓΥΝΑΙΚΑ». Γεια στο στόμα σου, ρε φίλε!

Παρεμπιπτόντως ο Μάικλ Φασμπέντερ, ως sex addict, έχει διαπρέψει με τις αχαλίνωτες επιδόσεις του στο «Shame»!

————————————————-

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2: 

ΑΟΜΙ ΜΟΥΓΙΟΚ

Τα δείχνει όλα , τα κάνει όλα, αλλά…

Η δεύτερη περίπτωση είναι κατηγορίας «θα τα δείξω όλα και θα σκίσω την Αντέλ». Αυτή ήταν η πρόθεση του Γκασπάρ Νοέ. Εξ Αργεντινής, αλλά πολιτογραφημένος Γάλλος. Ο Γκασπάρ, λοιπόν, μετά τον κατ’ εξακολούθηση βιασμό της Μόνικας Μπελούτσι -και μάλιστα η διείσδυση εκ του όπισθεν- κατέληξε στα αζήτητα. Ουδείς του έδινε σημασία. Από το «Μη αναστρέψιμος» του 2002 μέχρι το Φεστιβάλ Καννών του περασμένου Μαΐου!

Ο Αργεντίνος τα είχε πάρει στο κρανίο με τη λεσβιακή «Ζωή της Αντέλ». Του Αμπντελατίφ Κεσίς. Εκ της Τυνησίας αυτός. Γάλλος υπήκοος κι αυτός. Ετσι είσαι; Τώρα θα δεις!

Αποφάσισε λοιπόν να τα δείξει όλα. Σιγά το δύσκολο. Ετσι καταφθάνει με το «Love» (Αγάπη). Οπου συμβαίνουν τα πάντα. Ακόμα και «ζωντανή» εκσπερμάτωση. Από κάποιον δευτεροκλασάτο Καρλ Γκρούσμαν. Που παριστάνει Αμερικανό φοιτητή κινηματογραφικής σχολής. Και τα φτιάχνει με κάποια Γαλλίδα Ηλέκτρα. Που την υποδύεται η εμφανισιακά «ασήμαντη» Αομί Μουγιόκ. Κι αυτή από το μόντελινγκ προερχόμενη. Κοίτα να δεις συμπτώσεις!

Η Αομί Μουγιόκ στο «Love» του Γκασπάρ Νοέ

Ο Καρλ με την Αομί (τονίζεται στη λήγουσα) το κάνουν παντού. Συμπεριλαμβανομένης της τουαλέτας. Το κάνουν και με τρανσέξουαλ. Το κάνουν ως τρίο και με τη 17χρονη γειτόνισσά τους. Πληρέστατη πινακοθήκη φαντασιώσεων. Και μάλιστα με το επιμύθιο «η αληθινή αγάπη απελευθερώνει». Αφού μ’ αγαπάς, ας πέσουμε στο κρεβάτι και με τον γείτονα. Μ’ αγαπάς; Φυσικά. Ε, τότε απόδειξη; Πώς; Να το κάνεις με γκέι. Να παίρνω μάτι. Να ερεθίζομαι. Και μετά να με παίρνεις από παντού!

Το δυστύχημα με το «Love» είναι ότι οι Κάννες το περιφρόνησαν. Ανθρακας το σκάνδαλο. Ανθρακας οι παρτούζες. Ανθρακας η προσπάθεια! Γιατί;

———————————————————

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3

ΣΚΑΡΛΕΤ ΓΙΟΧΑΝΣΟΝ

Η μεγάλη του αυνανισμού σχολή

Ασυναγώνιστος ανταγωνιστής το Internet. Οπου σε χιλιάδες ιστοσελίδες φιλοξενούνται χιλιάδες πορνογραφικές «σκηνές» με χιλιάδες κορίτσια, χιλιάδες τριαντάρες και χιλιάδες κατηγορίας MILF (τουτέστιν Mother I’d Like to Fuck). Γιατί, λοιπόν, να πληρώσω εφτά, οκτώ euros όταν μπορώ εντελώς δωρεάν να ικανοποιήσω τις φαντασιώσεις μου και ταυτοχρόνως να επιδοθώ στο πασίγνωστο σπορ του αυνάνα;

Αυτό ακριβώς κάνει συστηματικά ο Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ στην κωμωδία «Δον Ζουάν». Με παρτενέρ τη Σκάρλετ Γιόχανσον. Ο Τζόζεφ λοιπόν, πρεζόνι της πορνογραφίας και της μαλακίας. Μα η Σκάρλετ είναι στο κρεβάτι σου. Με όλες τις «αποσκευές» της. Τίποτα εκείνος! Sorry, αλλά έτσι συμβαίνει στην εν λόγω ταινία. Ο τύπος είχε σπάσει κάθε ρεκόρ. Εντός ενός και μόνο 24ώρου μπορεί να την «παίξει» και 17 φορές. Και, ως πιστός καθολικός, ομολογεί την αμαρτία του στον ιερέα της γειτονιάς. Τη μια στιγμή αμαρτωλός ως μαλάκας. Την άλλη λυτρωμένος και χριστιανός!

Γελάτε; Γιατί, παρακαλώ; Η υποκρισία θα μας φάει. Αυτό και το αναντικατάστατο επιχείρημα της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Σε όλες τις εκδοχές της. Και στην επίσημη και στην ιντερνετική. Και τη νόμιμη και την «παράνομη». Περίπου 10 δισ. δολάρια-ετησίως- καταλήγουν στα ταμεία της αμερικανικής πορνογραφίας. Οι βιομηχανίες Guns – Drugs – Pornography, οι πλέον κερδοφόρες στον πλανήτη του 21ου αιώνα.

H Σκάρλετ Γιόχανσον στην κωμωδία «Δον Ζουάν» με παρτενέρ τον Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ

Το σκάνδαλο είναι το προσφιλές σπορ πολλών σκηνοθετών. Οπως, ας πούμε, στην ασήμαντη κομεντί «The Kids are All Right», με την Τζούλιαν Μουρ χωμένη κάτω από το σεντόνι να κάνει αιδοιολειξία στην Ανέτ Μπένινγκ!

Οπως, ας πούμε, τον Δεκέμβριο του σωτήριου έτους 1972. Οταν ο Τζακ Νίκολσον εξερχόμενος από αίθουσα της Νέας Υόρκης, παρέα με δεκάδες άλλους τρόφιμους του star system, αναφώνησε μεγαλοπρεπώς: «Man this is not a film, this is revolution»!

Η εν λόγω επαναστατική πράξη έφερε τον τίτλο «Deep Throat» (Το βαθύ λαρύγγι). Οπου μια ασήμαντη πορνοστάρ με το όνομα Λίντα Σούζαν Μπόρμαν (κατά κόσμον Λίντα Λάβλεϊς) πάσχει από παραξενιά της φύσης. Η κλειτορίδα της στο λαρύγγι της!

Ομως είχε προηγηθεί ο Πολ Μόρισεϊ της παρέας του Αντι Γουόρχολ. Του Underground. Ο Μόρισεϊ λοιπόν στο «Flesh», με κάμερα ακούνητη, απαθανατίζει το πέος ενός επιβήτορα με το όνομα Τζο Νταλεσάντρο. Προφανώς ο Μόρισεϊ ξερογλειφόταν. Σε κάποιο σημείο ένα παρακείμενο μωρό αρχίζει να τυλίγει με κορδέλα το σηκωμένο πέος του Τζο!





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014