Από σχόλια-άρθρα αναγνωστών/συντελεστών στο forum του capital.gr

Από σχόλια-άρθρα αναγνωστών/συμμετεχόντων στο forum του capital.gr 

 

  • ΓΡΑΦΟΥΝ…

Έχω υπάρξει ελεγκτής στην Dryships για αρκετά χρόνια, πριν από αρκετά χρονιά. Ο Οικονόμου έχει βρει μια πολύ ωραία φάμπρικά.

Δεν κάνει ποτέ κάτι παράνομο, κάνει αρκετά αμφισβητούμενα, τα οποία όμως ποτέ δεν κρύβει!!!

Τα γράφει μια χαρά στις σημειώσεις των δημοσιευμένων, ας πούμε στην παράγραφο 3 της σημείωσης 26 στην σελίδα 87 από τις 130 σελίδες των δημοσιευμένων, κανένας δεν διαβάζει σωστά και όλα καλά.

Με αυτά και με αυτά, από το τέλος των 80s μέχρι σήμερα μετρά αν θυμάμαι καλα 3 χρεωκοπιες εισηγμενων στο NYSE χωρίς την Dryships.

Δεν θα επένδυα ποτέ σε κάποια από τις εταιρείες του, αλλά από την άλλη δεν έχει κάνει τίποτα παράτυπο ή παράνομο (όσον αφορά τις εισηγμένες).

  • ————————————————————————————–
  • http://seekingalpha.com/article/3957008-dryships-game

Not so long ago, DryShips (NASDAQ:DRYS) was cash flow positive, and at least there was hope. Specifically, DRYS was diversified in terms of cash flow:

  • 10 tankers (suezmaxes and aframaxes) producing strong free cash flow (employed in the spot market)
  • Around 13 capes and two panamaxes on attractive long-term contracts (many at $20k+ per day)
  • Around $60m in annual dividends received from Ocean Rig (NASDAQ:ORIG) (huge inflow)

Today, DRYS is left with:

  • No tankers (sold to CEO)
  • No capes and panamaxes on long-term charters as there was a default/major restructuring on virtually all capes (subsequently most capes were sold to CEO)
  • No dividend from ORIG (due to the collapse in oil)
  • A reduced stake in ORIG (down to 40% from c. 60% previously)

Αφήστε με να μαντέψω. Η DryS θα βαρέσει κανόνι, ο ΓΟ θα αρχίσει νέα διαχειρίστρια (καλή εποχή για τάνκερ) και σε βάθος χρόνου μάλλον θα την εισάγει και στο χρηματιστήριο. Rinse, repeat.

Τώρα βέβαια δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο αυτά είναι τελείως νόμιμα (το να αποχωρίζεις από την περιουσία εταιρίας προς πτώχευση, περιουσιακά στοιχεία, ειδικά αυτά υψηλής αξίας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για ικανοποίηση των δανειστών, είναι υπό όρους δόλια χρεωκοπία). Σίγουρα πάντως δεν είναι ηθικά.

Αλλά ποιοι είμαστε εμείς στην τελική να κρίνουμε; Το πολύ πολύ είμαστε για να πανηγυρίσουμε, για τις επιτυχίες των ελλήνων εφοπλιστών ή να ζηλέψουμε για την 28χρονη νέα σύζυγο.

Μ’ αυτά και μ΄ αυτά βέβαια, κάτι DryShips, κάτι Globo, κάτι Velti, ο έλληνας επιχειρηματίας καθίσταται σιγά σιγά συνώνυμο του λαμόγιου και αυτό θα είναι αρνητικό για όλους μας. Περισσότερο ίσως, από τα κλασσικά θέματα για τα οποία κράζουν Βερούτης/Στούπας.