Οι τροφές που “παίζουν” άμυνα για τον οργανισμό σας

18.02.2016 21:34

Η γρίπη συνεχίζει να θερίζει για ακόμη μια χρονιά με τις ιώσεις να χτυπούν επίσης την πόρτα σημειώνοντας νέες επιθέσεις κατά του ανοσοποιητικού. Με περισσότερα από 2.000 στελέχη του ιού της γρίπης τα εμβόλια όσο σημαντικά παραμένουν για την προφύλαξη, άλλο τόσο είναι σίγουρο που δεν μπορούν να προστατέψουν απόλυτα τον εαυτό μας.

Το ανοσοποιητικό σύστημα εκτός από φάρμακα και τα οφέλη της σύγχρονης ιατρικής χρειάζεται επίσης και σωστή διατροφή. Διατροφή που θα κάνει τον οργανισμό δυνατότερο και θα δώσει την δυνατότητα να αντιπαλέψει τις ιώσεις που τον πολιορκούν κατά καιρούς.

Οι πρώτες ιώσεις μας χτύπησαν την πόρτα και άλλες τόσες καραδοκούν. Δείτε πώς μπορείτε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα… τρώγοντας.

Η άσκηση, η επαρκής ξεκούραση και τα ζεστά αφεψήματα σε συνδυασμό με τις κατάλληλες τροφές θωρακίζουν τον οργανισμό απέναντι στις ιώσεις. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή όσο περισσότερες από τις παρακάτω τροφές μπορείτε.

Οι τροφές που θωρακίζουν
Πορτοκάλια, Γκρέιπφρουτ, Λεμόνια, Ακτινίδια, Παπάγια, Κόκκινες και Πράσινες Πιπεριές Σπανάκι, Μπρόκολο και Κουνουπίδι, γιατί είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, που θεωρείται σημαντικός σύμμαχος του ανοσοποιητικού στον αγώνα κατά του κοινού κρυολογήματος.

Καρότο, Συκώτι, Κόκκινο Κρέας, Πάπρικα, Γλυκοπατάτα, Αποξηραμένα Βερίκοκα, Κολοκύθα και Γαλακτοκομικά προϊόντα, για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη A, που ενισχύει σε μεγάλο βαθμό την άμυνα του οργανισμού.

Γάλα, Ξηροί Καρποί, Ψάρια, Αβγά και Δημητριακά, γιατί αποτελούν καλή πηγή του συμπλέγματος βιταμινών Β, που επίσης ενισχύουν σημαντικά το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ελαιόλαδο, Ηλιέλαιο, Σογιέλαιο (και γενικά τα φυτικά έλαια), Ηλιόσπορος, Αμύγδαλα, Καρύδια και Λιναρόσπορος, γιατί η βιταμίνη Ε που περιέχουν είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό, που καταπολεμά τις ιώσεις.

Χόρτα, Μπανάνες, Σπόροι κολοκύθας, Κάσιους, Σκουμπρί, Σολομός, Τόνος, Αβοκάντο, Σόγια και Μαύρη Σοκολάτα, γιατί μας προσφέρουν το πολύτιμο μαγνήσιο.

Φιστίκια, Οστρακοειδή, Θαλασσινά, Ψάρια, Λευκά Μανιτάρια και Μπέικον, γιατί είναι καλές πηγές σεληνίου, το οποίο μας τονώνει.

Φασόλια, Φακές, Συκώτι, Μοσχάρι, Κοτόπουλο, Γαλοπούλα, Σπανάκι, Αβγά και Αποξηραμένα Φρούτα, γιατί βοηθούν στην αύξηση του σιδήρου, που είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τον οργανισμό, καθώς όσοι έχουν έλλειψη σιδήρου συνήθως παρουσιάζουν και ευαισθησία στο κρύο.

Σογιέλαιο, Μαργαρίνη, Πράσινα Λαχανικά, Λιναρόσπορος, Σόγια, Καρύδια, Σολομός, Σαρδέλα, Πέστροφα και Γαλακτοκομικά Προϊόντα εμπλουτισμένα με ω-3 λιπαρά, γιατί τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ω-3) που περιέχουν συντελούν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Κρεμμύδι και σκόρδο, γιατί έχουν αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες.





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014