Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΞ ΑΥΤΩΝ: Σκοτώνονται για το ποιος θα γίνει ο νέος Μichael Corleone των ΜΜΕ

23.10.2015 17:18
Σύμφωνα με το aixmi.gr που ανήκει στον πρώην διευθυντή ειδήσεων του Mega Χρήστο Παναγιωτόπουλο, νέοι «παίχτες» ετοιμάζονται να μπουν στην τηλεοπτική αγορά, διεκδικώντας -είτε μόνοι είτε συνεργαζόμενοι- τις συχνότητες, τις οποίες η κυβέρνηση θα πλειστηριάσει.

Με απλά λόγια σκοτώνονται για το ποιος θα γίνει ο νέος Michael Corleone των εγχώριων ΜΜΕ.

* Ο πρόεδρος της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι ένας εξ αυτών. Άλλωστε, έχει ήδη εμπλοκή στον χώρο των ΜΜΕ, μέσω πολλών ιστοσελίδων.
* Ομάδα εφοπλιστών, με επικεφαλής τον πρόεδρό τους Θόδωρο Βενιάμη, φέρεται επίσης έτοιμη να μπει στο παιχνίδι.
* Η Γιάννα Αγγελοπούλου φέρεται να έχει συμφωνήσει με τηλεοπτικό επιχειρηματία για από κοινού κάθοδο στον διαγωνισμό. Όπως ακούγεται, οι συχνές εμφανίσεις της στον Alpha (ιδιαίτερα στις εκλογικές βραδιές) αποτέλεσαν το πρόπλασμα της στρατηγικής συνεργασίας της με τον Δημήτρη Κοντομηνά.
* Ενδιαφέρον φαίνεται πως θα εκδηλώσει και γαλλική εταιρεία, σε συνεργασία με έλληνα εκδότη και δημοσιογράφο. Αρκετοί μιλούν για τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο οποίος διαθέτει δυο εφημερίδες και τον πρώτο σε ακροαματικότητα ραδιοσταθμό της χώρας.
* Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού και εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης συζητά να να εισέλθει στην τηλεοπτική αγορά και «ζυγίζει» τις δυνατότητες συνεργασιών.
Ο κατάλογος δεν σταματά εδώ, καθώς και άλλοι Έλληνες επιχειρηματίες σκέφτονται να επενδύσουν στην τηλεόραση, συνεργαζόμενοι με κάποιους από τους σημερινούς καναλάρχες.
Aυτά αποκαλύπτει ο Παναγιωτόπουλος.





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014