Παπουτσάνης: Ο δείκτης δανειακής μόχλευσης στο 0,37 (υγιής), η σχέση P/bv στο 0,47 (πολύ καλή) και p/e 9μήνου αρνητικό

18.12.2015 15:47
Παπουτσάνης: Ο δείκτης δανειακής μόχλευσης στο 0,37 (υγιής), η σχέση P/bv στο 0,47 (πολύ καλή) και p/e 9μήνου αρνητικό
Αποτιμάται σε 8,84 εκατ ευρώ με την τιμή της μετοχής της στο 0,1740 ευρώ και στο -56,34% από την αρχή της χρονιάς. Με εύρος τιμής 0,1750 – 0,4480 ευρώ και μέση τιμή 0,3000 ευρώ..
Τα ίδια κεφάλαια-καθαρή θέση του ομίλου στις 30.9.2015 ανέρχονταν σε 18,65 εκατ. ευρώ από τα 19,05 εκατ. της 31ης Δεκ. 2015.
Ο τραπεζικός δανεισμός της σε  8,2 εκατ περίπου και τα ταμειακά διαθέσιμά σε 1,4 εκατ. ευρώ. Με τις ταμειακές λειτουργικές ροές του ομίλου να είναι αρντηικές κατά 84 χιλ. ευρώ.
Απασχολεί 98 άτομα προσωπικό από τα 93 στο 2014.  Για αμοιβές της ελίτ στο 9μηνο κατέβαλε το ποσό των 0,29 εκατ. ευρώ.
Πρόβλημα η ανύπαρκτη εμπορευσιμότητα της μετοχής, που απουσιάζει ουσιαστικά από το ταμπλό.
Αρκεί να σημειώσουμε ότι όλο το 2015 οι συναλλαγές της δεν ξεπερνούν τα 500 χιλ. τμχ, ούτε καν το 1% του συνολικού αριθμού τους!

 

  • ΕΝΝΕΑΜΗΝΟ

Κατά το εννεάμηνο του 2015 οι εξαγωγές ανήλθαν σε 3,9 εκατ. Ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό 33% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 23% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 31% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 46% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.
Ο κύκλος εργασιών κατά το εννεάμηνο του 2015 ανήλθε σε 11,7 εκατ. ευρώ έναντι 13,7 την αντίστοιχη περίοδο του 2014 παρουσιάζοντας μείωση κατά 14,6% λόγω της διακοπής της συνεργασίας με πελάτη της Εταιρείας στον τομέα «παραγωγή τρίτων για πελάτες» στο εξωτερικό. Αφαιρούμενης της ως άνω διακοπείσας συνεργασίας, οι πωλήσεις εννεάμηνου είναι αυξημένες κατά 12,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014, καλύπτοντας ήδη μεγάλο μέρος της απώλειας.
Το μικτό κέρδος κατά τη τρέχουσα περίοδο ανήλθε σε 3,1 εκατ. ευρώ έναντι 3,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014 παρουσιάζοντας μείωση κατά 9,7%. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 0,1 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε ζημιές 0,3 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,3 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων έχουν επιβαρυνθεί κατά 0,3 εκατ. Ευρώ λόγω αλλαγής του φορολογικού συντελεστή από 26% σε 29% και αφορούν αναβαλλόμενους φόρους χωρίς να αναμένεται σχετική εκταμίευση την επόμενη χρήση.Από το τέλος του Ιουνίου του 2015, οπότε και επιβλήθηκαν περιορισμοί και έλεγχοι στην κίνηση των κεφαλαίων, η αβεβαιότητα στο Ελληνικό μακροοικονομικό περιβάλλον έχει ενταθεί.
Η διοίκηση της Εταιρείας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και έχει αναπτύξει σχέδιο δράσης, προκειμένου να αμβλύνει τις αρνητικές επιπτώσεις. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Παπουτσάνης παραμένει η σημαντική δραστηριότητα της στο εξωτερικό, η οποία μάλιστα αναμένεται να αναπτυχθεί στο άμεσο μέλλον χάρη στη συνεχή διεύρυνση της συνεργασίας με τη Sysco Guest Supplies εταιρεία διανομής ξενοδοχειακών προϊόντων μέσω της οποίας τα προϊόντα της εταιρείας τοποθετούνται σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, στην επέκταση της ιδίας σειράς Olivia σε στρατηγικές αγορές αλλά και νέων συνεργασιών με βιομηχανικούς πελάτες του εξωτερικού.

=============

ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ Α.Β.Ε.Ε

Το 1870 στο πλούσιο από ελαιόδεντρα Ελληνικό Νησί της Λέσβου, ο Δημήτρης Παπουτσάνης συγκροτεί το πρώτο ατμοκινούμενο εργοστάσιο παραγωγής ελαιολάδου, το οποίο όμως δεν εξήγαγε μόνο ελαιόλαδο άριστης ποιότητας αλλά και αγνό σαπούνι ελαιλάδου.
Αυτό σήμανε τη γέννηση μιας εταιρίας που μετρά πάνω από 140 χρόνια…
Το 1913 η παραγωγική μονάδα μεταφέρθηκε στον Πειραιά, όπου η πρώτη γραμμή βιομηχανικής παραγωγής σαπουνιού ξεκίνησε.
Η επέκταση της εταιρίας το 1972 και η ένταξη της στο Χρηματιστήριο Αξιών μέχρι και σήμερα  μετέφερε στα βόρεια προάστια της Αθήνας τις δραστηριότητες της.
Τον Φεβρουάριο του 2001, η συνεχής ανάπτυξη της Παπουτσάνης οδήγησε στα εγκαίνια του νέου εργοστασίου στα βόρεια της Αττικής, περιοχή Χαλκίδας καθιστώντας τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής σαπουνιού στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να ικανοποιεί τις ανάγκες του καταναλωτή δημιουργώντας νέα, πρωτοποριακά προιόντα σε εξαιρετική ποιότητα και ανταγωνιστικές τιμές.
“ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ” η Ελληνική Εταιρεία που με τις πρωτοπορίες και τα βραβεία της, συνεχίζει μέχρι σήμερα να φροντίζει για την ενυδάτωση και περιποίηση στο σώμα, το πρόσωπο και τα μαλλιά.




Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014