Πολλά ενδιαφέροντα [;] από το ταμπλό κι άλλα τινά…

15.10.2015 01:17
Σημαντικότατο ρόλο στην επιδείνωση του κλίματος στο Τραπεζικό ταμπλό (Τραπεζικός δείκτης -4,22%) διαδραμάτισε και η απόφαση του Χ.Α., που κοινοποιήθηκε στις ΑΧΕ αργά το απόγευμα…
ΜΙΑ απόφαση βάσει της οποίας, μετά την Παρασκευή όπου είναι και η λήξη των Παραγώγων Οκτωβρίου, οι Τραπεζικές μετοχές δεν θα μπορούν να υπολογίζονται από όσους διατηρούν λογαριασμούς “margin” και αυτό σηματοδοτεί για νέο κύμα “margin calls”.

ΧΠΑ: Μειωμένες ξανά οι συναλλαγές στην Αγορά Παραγώγων, όπου διατηρήθηκε το μικρό premium για το συμβόλαιο του δείκτη σε Νοέμβριο και Δεκέμβριο, ενώ ακόμα πιο έντονη έκαναν την παρουσία τους οι πωλητές στην Αγορά Ομολόγων…

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ[;]: Τι άλλο παρά την νέα αύξηση των αποδόσεων για τους Ελληνικούς Κρατικούς τίτλους, ιδιαίτερα στις κοντινές λήξεις (3ετες 9,47%, 5ετες 8,54% και 10ετες 7,84%).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Και χθες η αγορά επιβεβαίωσε ότι έχει πάψει να υφίσταται για την συντριπτική πλειονότητα των μετοχών που ανήκουν στην μεσαία και μικρότερη κεφαλαιοποίηση, ενώ η συναλλακτική απαξίωση, αργά αλλά σταθερά, επεκτείνεται και στο ταμπλό του FTSE25.

ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ: Με τετραψήφιο όγκο συναλλαγών ολοκλήρωσαν την συνεδρίαση οι ΓΡΙΒ, ΟΛΠ, ΕΥΔΑΠ και ΜΕΤΚ.

Σχετική εικόνα


ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ: Οι βασικοί δείκτες του Χ.Α. συνεχίζουν να κινούνται χωρίς κανένα νεύρο και σε στενό εύρος ημερήσιας διακύμανσης, κοντά στα τοπικά υψηλά και αρνούμενοι να “αναμετρηθούν” με τις ισχυροποιούμενες αντιστάσεις.

 

AEGEAN: Τα εκπληκτικά μεγέθη της εταιρείας σαφώς και δικαιολογούν την εκπληκτική συμπεριφορά της μετοχής. Στα συν η μεγάλη μείωση των τιμών των καυσίμων, που αποτελεί και το μεγαλύτερο κόστος. Η μετοχή παραμένει φτηνή, θα πρέπει να έχουμε όμως υπόψη δύο σημεία. Πρώτον, ότι ο εν λόγω κλάδος δεν φημίζεται παγκοσμίως για την σταθερότητά του, όσον αφορά στην ζήτηση και δεύτερον ότι η εταιρεία έπαιζε τα τελευταία 2 χρόνια σχεδόν μόνη της στην εγχώρια αγορά. 
 
ΑEGEAN AIRLINES: Η δυναμική είσοδος μερικών εκ των δυνατότερων παικτών παγκοσμίως, σίγουρα θα επηρεάσει τα μεγέθη της, απλώς θα πρέπει να δούμε την έκταση. Εξαιρετικό ατού αποτελεί και η ρευστότητα (μέρος αυτής δεν είναι πραγματική, καθώς αντί δανείων η εταιρεία μισθώνει μέσω leasing τα αεροπλάνα της) των 291 εκατ. (Ρ/Ε15: 7, P/BV6M15: 2,4)
  • ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Σχετική εικόνα

 
ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ: Μπορεί να υπάρχουν άπειρες ενστάσεις, όσον αφορά στην διοίκηση και όσον αφορά στις σχετικά υψηλές υποχρεώσεις και στις ζημίες του ομίλου. Ωστόσο,κοντά στα 35 εκατ., μετά και την απορρόφηση του Μοχλού, είναι δυνατόν να διαπραγματεύεται ένα από τα κορυφαία ακίνητα ‘φιλέτα’ στην Ελλάδα, με τον όμιλο να δραστηριοποιείται σε έναν από τους πιο hot κλάδους!!!! Ξεκάθαρες είναι πλέον οι ενδείξεις μαζέματος στο ταμπλό. [P/BV6M15: 0,12!!!]
 
ΑΣΤΗΡ: Εχετε απόλυτα δίκηο για την… άκρα του τάφου σιωπή που επικρατεί αναφορικά με το μέλλον της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι θα έπρεπε να υπάρχουν ανακοινώσεις, ενόψει και της ανακεφαλαιοποίησης της μητρικής Εθνικής. Ανεξάρτητα από τις εξελίξεις, στα τρέχοντα επίπεδα το επενδυτικό ρίσκο είναι εξαιρετικά χαμηλό, για ένα από τα πλέον περιζήτητα ακίνητα της ελληνικής επικράτειας!!!
*Τα όσα αναγράφονται στη στήλη είναι προιόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν αποτελούν προτροπή αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών



Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014