Το κινεζικό υβριδικό supercar-“τέρας” των 1000 ίππων

03.03.2016 23:59

Ετοιμάζει να ανέβει στο διεθνές πάλκο της Γενεύης και να συστηθεί για πρώτη φορά ακόμα ένα δημιούργημα του “Κόκκινου Δράκου” της Ασίας. Η Techrules μία νέα εταιρεία με έδρα την Κίνα. αναπτύσσει τεχνολογία ηλεκτροκίνησης με φόρτιση από τουρμπίνα, την οποία ονομάζει TREV και την παρουσίασε πάνω σε δύο πρωτότυπα supercar, τα ΑΤ96 και GT96.

Η τεχνολογία TREV έχει ως στόχο την αύξηση της αυτονομίας, η οποία μπορεί θεωρητικά να φθάσει τα 2.000 km! Με αποκλειστική χρήση ηλεκτρικής ενέργειας το κινέζικο supercar θα μπορεί να διανύσει 150 km. Μία μικρο-τουρμπίνα που περιστρέφεται στις 96.000 rpm παράγει 49 PS, με το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος να χρησιμοποιείται για τη φόρτιση των μπαταριών λιθίου οξειδίου-μαγνησίου. Αυτές με τη σειρά τους δίνουν ενέργεια στα 6 ηλεκτρικά μοτέρ που δίνουν κίνηση (ένα σε κάθε μπροστινό τροχό και από δύο σε κάθε έναν οπίσθιο).

Η Techrules δεν έδωσε πληροφορίες για κινητήρα εσωτερικής καύσης, ανακοίνωσε πάντως συνδυαστική ισχύ 1.044 PS, επιτάχυνση 0-100 σε 2,5 sec και τελική ταχύτητα περιοριζόμενη στα 350 km/h! H θεωρητική αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 2.000 km, ενώ σε καθεστώς λειτουργίας plug-in η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 0,18 lt/100 km!

Το διθέσιο και τετρακίνητο πρωτότυπο ζυγίζει 1.380 kg, ενώ ο στόχος για το αυτοκίνητο παραγωγής είναι κάτω από 1.000 kg. Οι δοκιμές από πρωτότυπο έχουν αρχίσει από το Φεβρουάριο στην πίστα του Σίλβεστον, ενώ τα φιλόδοξα πλάνα προβλέπουν έναρξη περιορισμένης παραγωγής του supercar εντός της επόμενης διετίας. Θα ακολουθήσουν αυτοκίνητα σουπερμίνι και μικρομεσαία που θα κάνουν χρήση της τεχνολογίας TREV.

china-supercar3china-supercarchina-supercar2





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014