7+1 διατροφικά λάθη που κάνουμε όλοι

18.01.2016 14:09

Ο Ιανουάριος είναι ο μήνας κατά τον οποίο ο δείκτης στη ζυγαριά αρχίζει να ανεβαίνει λόγω γιορτών και ο μήνας κατά τον οποίο πολλοί αποφασίζουν να ξεκινήσουν δίαιτα.

 

Σύμφωνα με τον διατροφολόγο Rob Hobson, οι περισσότεροι από εμάς οδηγούμε τις προσπάθειές μας για δίαιτα σε ναυάγιο κάνοντας απλά λάθη. Ένα από τα βασικά είναι ότι αποφεύγουμε οτιδήποτε έχει υδατάνθρακα με αποτέλεσμα μετά αυτό να μας οδηγήσει σε υπερφαγία.

Διαβάστε τα οκτώ μεγαλύτερα διατροφικά λάθη που κάνουμε όταν μπαίνουμε σε διαδικασία να χάσουμε κιλά.

1. Τρώμε πολλούς ξηρούς καρπούς και σπόρους

Να θυμάστε ότι τα περισσότερα υγιεινά, υψηλής διατροφικής αξίας τρόφιμα είναι πλούσια σε θερμίδες και έτσι πρέπει να παρακολουθείτε και να ορίζετε το μέγεθος της μερίδας σας σε τρόφιμα όπως τα καρύδια, οι διάφοροι σπόροι, οι ξηροί καρποί αλλά και το αβοκάντο. Παρά το γεγονός ότι αυτά τα τρόφιμα προσφέρουν μια καλή πηγή θρεπτικών συστατικών, μπορούν επίσης να προσθέτουν θερμίδες αν το παρακάνετε.

2. Παραλείπουμε τη λήψη υδατανθράκων

Το να προσθέτετε υδατάνθρακες στα πιάτα σας, αντί να τα αντιμετωπίζετε ως συνοδευτικό θα σας βοηθήσει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων. Το να περιορίσετε την πρόσληψη υδατανθράκων μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αλλά αν θέλετε να τα αποφύγετε εντελώς προσπαθήστε απλώς να το μειώσετε χρησιμοποιώντας καστανό ρύζι ή γλυκοπατάτα.

3. Καταναλώνουμε πολλά σνακ

Πολλές δίαιτες συμβουλεύουν πολλά σνακ και γεύματα κατά τη διάρκεια όλης της μέρας. Τα σνακ βοηθούν στο να καταπολεμηθεί η πείνα αλλά αν δεν νιώθετε την ανάγκη να φάτε καλύτερα να τα αποφύγετε. Επιπλέον προτιμάτε πάντα υγιεινά σνακ όπως: Βρασμένα αυγά, ντιπ με ψιλοκομμένα λαχανικά, μικρές χούφτες με ξηρούς καρπούς ή αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτι με λίγα λιπαρά ή μια λεπτές φέτες γαλοπούλας.

4. Ζυγιζόμαστε πολύ συχνά

Ζυγίζετε τον εαυτό σας εβδομαδιαία ή θέστε έναν στόχο, όπως να χωρέσετε σε ένα αγαπημένο σας τζιν ή φόρεμα. Μην το παρακάνετε και μην ζυγίζεστε καθημερινά. Αυτό δεν πρέπει να σας δημιουργεί εμμονή καθώς ακόμη και αν τρώτε σωστά πιθανόν κάποιες μέρες να μην χάνετε γραμμάρια.

5. Αποφεύγουμε εντελώς τα λίπη

Το λίπος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα αυξήσετε το σωματικό βάρος εκτός αν το φάτε σε υπερβολικό βαθμό. Επιλέξτε μικρές μερίδες από υγιεινά λίπη, όπως λιπαρά ψάρια, ξηρούς καρπούς, αβοκάντο και έλαια όπως το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και καρύδα.

6. Δεν είμαστε ρεαλιστές

Πολλοί επιλέγουν να κάνουν σωστή διατροφή βασισμένοι σε συγκεκριμένα προγράμματα δίαιτας. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία τότε να είστε ρεαλιστές και να μπείτε σε ένα πρόγραμμα που θα μπορείτε να τηρήσετε και μετά το πέρας της δίαιτας.

7. Στηριζόμαστε μόνο στα συγκεκριμένα γεύματα μιας δίαιτας

Όταν κάνουν δίαιτα κάποιοι άνθρωποι βασίζονται σε γεύματα περιορισμένων θερμίδων ή σε πακέτα με συγκεκριμένα «υγιεινά προϊόντα». Το καλύτερο θα είναι να μαγειρεύετε φαγητά από το «μηδέν» για να μπορείτε να ελέγξετε το αλάτι ή τη ζάχαρη.

8. Δεν σκεφτόμαστε εναλλακτική αν φάμε εκτός σπιτιού

Να έχετε πάντα ένα εναλλακτικό πλάνο του τι θα φάτε αν κάνετε γεύμα εκτός σπιτιού για να μην ξεφύγετε. Επιπλέον μην πάτε ποτέ πεινασμένοι σε εκδήλωση με μπουφέ και μην το παρακάνετε με την κατανάλωση αλκοόλ που έχει κρυφές θερμίδες.





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014