Motor Oil: Eφερε τα… κάτω πάνω με θεαματικό τρόπο – αποτέλεσμα και κέρδη μαμούθ

27.08.2015 02:43

MOH-6MHNO: 

 

ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ: Τα περιθώρια διύλισης δικαιώνουν και με το παραπάνω όσους ”πατούσαν πάνω τους” επιμένοντας για κερδοφορίες μαμούθ… Και η συγκεκριμένη τους επαλήθευσε με το παραπάνω. 100 εκατ. ευρώ κέρδη στο β΄τρίμηνο ήταν αυτά!! Φυσικά δικαιώνονται οι οι θεσμικοί διαχειριστές που επιμελώς εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα έκτιζαν θέσεις. 

 

Σημαντικό μέρος της μείωσης του ενοποιημένου Κύκλου Εργασιών αντισταθμίστηκε από την αξιοσημείωτη ισχυροποίηση του Δολαρίου Η.Π.Α. (μέση ισοτιμία) έναντι του Ευρώ (κατά 18,57%) και την αύξηση του όγκου πωλήσεων (κατά 1,31%). 
 

Tα EBITDA διαμορφώθηκαν το Α΄εξάμηνο 2015 για τον Όμιλο σε 287,46 εκατ.ευρώ έναντι 61,49 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο 2014.

Τα Κέρδη π.φ. διαμορφώθηκαν στο Α’ εξάμηνο σε 193,42 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 16,02 εκατ. το 2014 και τα Κέρδη μετά από Φόρους διαμορφώθηκαν σε 141,90 εκατ. έναντι ζημιών 15,7 εκατ.ευρώ. Αποτιμάται σε 991,5 εκατ. με τα ΙΔΙΑ Κ/Φ σε 554 εκατ. [p/bv 1,79].

———–

Mε χαμηλό – υψηλό 2015 στα 5,6400 και 9,2500 αντίστοιχα βρίσκεται στα… 8,9500 ευρώ και στο +37,69% από την αρχή της χρονιάς. Στις 26ΙΟΥΝΙΟΥ ο γ.δ. διαπραγματευόταν στις 800 μονάδες και τώρα στις 625 περίπου… 

Η μτχ της ΜΟΗ είχε κλείσει τότε στα 8,5000 ευρώ, δηλ. όχι μόνον δεν επηρεάσθηκε από το -22% του γ.δ αλλά αντιθέτως ενισχύθηκε κι άλλο. Ενα δείγμα + χαρακτηριστική απόδειξη της νέας δυναμικής που έχει αναπτύξει. Με όσους πόνταραν πάνω σε αυτή, τώρα να αισθάνονται υπερ-δικαιωμένοι. 
————
Σε λειτουργικό επίπεδο η Εταιρεία, μέσω των εξαγωγών που ιστορικά αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της, είναι σε θέση να χρηματοδοτεί την αγορά αργού στα τρέχοντα επίπεδα τιμών…
 
Διασφαλίζοντας την αδιάκοπη τροφοδοσία του Διυλιστηρίου της με πρώτη ύλη μη επηρεαζόμενη από τους περιορισμούς που έχουν τεθεί αναφορικά με την κίνηση κεφαλαίων (capital controls) στην Ελλάδα.

Για το δεύτερο 6μηνο τα λειτουργικά αποτελέσματα της Εταιρίας αναμένονται ικανοποιητικά λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα του Διυλιστηρίου να πραγματοποιεί περιθώρια στο ανώτερο εύρος του κλάδου, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο εργασιών.

Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων αναμένεται πρόσθετη επιβάρυνση, τόσο για το β’ 6μηνο καθώς και για το σύνολο της χρήσης, εξαιτίας της πρόσφατης αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε 29% από 26% προηγουμένως. Πάντως είναι ικανή για κερδοφορία 200 εκατ. ευρώ στο σύνολο της χρήσης, θα δούμε πάντως…

 

*Τα όσα αναγράφονται στη στήλη είναι προιόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν αποτελούν προτροπή αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών



Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014