O OTE αλλάζει εμπορική όψη – το επικείμενο rebranding

16.10.2015 00:41

O OTE αλλάζει εμπορική όψη

 Τι λέει ο Chief Operating Officer του ομίλου  Ζαχαρίας Πιπερίδης για το επικείμενο rebranding

Ένα κοινό σημείο αναφοράς επιθυμούν να έχουν οι καταναλωτές ούτως ώστε όταν το αναζητήσουν για εξυπηρέτηση ή τεχνική βοήθεια να γνωρίζουν ότι είναι ένα, λειτουργικό και αποτελεσματικό, ανέφερε ο κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, Chief Operating Officer Ομίλου ΟΤΕ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων σχετικά με το επικείμενο rebranding του Ομίλου ΟΤΕ.
Στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο Όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε ότι στο επόμενο διάστημα θα προχωρήσει στην καθιέρωση μίας ενιαίας εμπορικής εικόνας. Σύντομα, η μάρκα Cosmote, με ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που αναδεικνύει την παρουσία του ΟΤΕ, θα «ντύσει» τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet.
Για τη στρατηγική αυτή απόφαση, ο κ. Πιπερίδης ανέφερε μεταξύ άλλων στη συνέντευξη που παραχώρησε, ότι η απόφαση είναι σύμφωνη με τις τάσεις που επικρατούν στην αγορά τηλεπικοινωνιών διεθνώς, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις αγορές της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και άλλων.
Αναφερόμενος στο μετασχηματισμό του ΟΤΕ τόνισε ότι «Η κοινή εμπορική ονομασία, η εικόνα αν θέλετε, είναι το τελευταίο που αλλάζουμε. Πρώτα φροντίσαμε να αλλάξουμε όλα τα υπόλοιπα στον τρόπο λειτουργίας μας».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Chief Operating Officer του Ομίλου ΟΤΕ ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται για επιλογή της ονομασίας Cosmote έναντι του ΟΤΕ, καθώς η νέα κοινή μάρκα Cosmote ενώνει τόσο τα ονόματα όσο και τις δυνάμεις των δύο brands.
Σχετικά με τις αλλαγές που θα επιφέρει η νέα εμπορική στρατηγική στην εταιρεία και τους εργαζόμενους, ο κ. Πιπερίδης ξεκαθάρισε ότι δεν αλλάζει τίποτα για τους ανθρώπους αφού δεν πρόκειται για νομική ενοποίηση.

 





Shortlink:

Contact us | About us | Terms & conditions | Privacy policy
Mikrometoxos 2014