Το πρόβλημα δεν είναι αν θα μπει το δημόσιο ως μέτοχος στην εταιρεία, αλλά να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ώστε να μην βρεθεί η Aegean σε θέση αδυναμίας τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Αδ. Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης όπου παρουσιάσθηκε ο σχεδιασμός και τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη της οικονομίας και των επιχειρήσεων.
Ο κ. Γεωργιάδης, επικαλούμενος το γεγονός ότι το σχέδιο δεν έχει ακόμη εκπονηθεί απέφυγε να απαντήσει στην ερώτηση αν θα υπάρξει συμμετοχή του κράτους στο μετοχικό κεφάλαιο της Aegean.
Ο υπουργός Ανάπτυξης χαρακτήρισε στρατηγικού χαρακτήρα την Aegean και φλέγον το θέμα που αντιμετωπίζει. Ανέφερε πως “οι ανταγωνιστές της Aegean, η μια μετά την άλλη, λαμβάνουν κρατικές επιχορηγήσεις και αυτό δημιουργεί στον κλάδο νόθευση των κανόνων ανταγωνισμού, οπότε και είναι λογικό η εταιρεία να έχει αγωνία για το μέλλον της.
Πριν από λίγες ημέρες, πάντως, ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης σε τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, είχε αποκλείσει, κάθε σενάριο κρατικοποίησης, ενώ είχε πει πως τα μέτρα στήριξης θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν, τη δυνατότητα παροχής κρατικών εγγυήσεων σε δάνεια, την παροχή οριζόντιων μέτρων στήριξης του προσωπικού. Ο κ. Βασιλάκης είχε αναφέρει πως η κρατική ενίσχυση της αεροπορικής είναι απαραίτητη για πολλούς λόγους, κυρίως όμως, επειδή η Aegean ανήκει, όπως είχε πει, στους λιγοστούς αερομεταφορείς στην Ευρώπη που δεν έχουν στηριχθεί, γεγονός που θα επηρεάσει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Ο κ. Βασιλάκης είχε παραπέμψει στο πλαίσιο που έχει δημιουργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, που προβλέπει συγκεκριμένα εργαλεία και κανόνες, ώστε τα κράτη να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις εταιρείες είτε κάθετα είτε οριζόντια.
Για την επένδυση στον Πρίνο, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως η ζημιά έγινε όχι λόγω του κορωνοϊού αλλά της μεγάλης πτώσης στην τιμή του πετρελαίου και ανέφερε πως η Κυβέρνηση παρακολουθεί τις εξελίξεις ενώ εκτίμησε ότι δεν θα χρειαστεί να υπάρξει παρέμβαση. Για τις 40 στρατηγικές επενδύσεις συνολικού ύψους 6 δις. ευρώ ο κ. Νίκος Παπαθανάσης είπε πως προέρχονται από τους κλάδους του τουρισμού, της ενέργειας και των υποδομών, ενώ σημείωσε πως τα δημόσια έργα θα διαδραματίσουν το δικό τους ρόλο στην ανάσχεση της ύφεσης.